Uvjeti Privatnosti, Prodaje i Poslovanja

Uvjeti poslovanja

  1. Opći uvjeti poslovanja odnose se na prodaju proizvoda u web trgovini detox.hr.  Korištenjem internet trgovine detox.hr korisnik / kupac potvrđuje da je upoznat sa općim uvjetima poslovanja i uvjetima kupnje Frutteria Plus j.d.o.o. Narudžbom u web trgovini detox.hr kupac u cijelosti prihvaća opće uvjete poslovanja i uvjete kupnje. Korištenjem stranica detox.hr korisnik / kupac potvrđuje da je upoznat i suglasan sa općim uvjetima poslovanja i uvjetima kupnje. Nositelj svih prava na internettrgovini detox.hr je Frutteria Plus j.d.o.o.. 
  2. Uvjeti korištenja internet trgovine detox.hr propisuju uvjete i pravila za korisnike / kupce. Korištenjem internet trgovine korisnici / kupci slažu se s općim uvjetima poslovanja i uvjetima kupnje. Korisnike upućujemo da se prije same kupovine proizvoda na detox.hr upoznaju sa općim uvjetima poslovanja i uvjetima kupnje, a o promjenama općih uvjeta poslovanja i uvjeta kupnje svi korisnici / kupci biti će pravovremeno obaviješteni.
  3. Pravo korištenja internet trgovine detox.hr je osobno pravo korisnika / kupca i ne može se prenositi na druge fizičke ili pravne osobe niti je bilo koji korisnik / kupac ovlašten prijavljivati druge fizičke ili pravne osobe.
  4. Ugovor o kupoprodaji proizvoda na internet trgovini detox.hr između kupca i prodavatelja zaključen je trenutkom narudžbe proizvoda.
  5. Kupac može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici, a djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu  zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Frutteria Plus j.d.o.o. ne snosi nikakvu odgovornost.
  6. Korisnik / kupac je osobno odgovoran za zaštitu povjerljivosti zaporki, na mjestima gdje one postoje. Korisnik je dužan dati ispravne, potpune i važeće osobne podatke prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca. Postupanje suprotno pravilima, ovlašćuje Frutteria Plus j.d.o.o. uskraćivanje pristupa takvom korisniku ili uskraćivanje svih ili dijela usluga koje web trgovina detox.hr  nudi.
  7. Korisnik je ovim putem upoznat da ponekad može doći do prekida usluga ili do događaja koji su izvan kontrole tvrtke Frutteria Plus j.d.o.o. te prihvaća da tvrtka Frutteria Plus j.d.o.o. nije odgovorna za bilo kakav gubitak podataka do kojeg može doći za vrijeme prijenosa informacija na internetu. Korisnik / kupac se slaže i prihvaća da pristup internet trgovini detox.hr  ponekad može biti u prekidu, privremeno nedostupan ili isključen.
  8. Tvrtka Frutteria Plus j.d.o.o. zadržava pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave ako to smatra potrebnim, ukinuti ili izmijeniti sadržaj Općih uvjeta poslovanja, asortimana proizvoda, cijene proizvoda ili sadržaja stranice detox.hr Korisnici stranice detox.hr  su sami dužni prije svakog korištenja provjeriti opće uvjete poslovanja i uvjete kupnje. Suprotno postupanje korisnika / kupaca oslobađa Frutteria Plus j.d.o.o. bilo kakve odgovornosti. Navedene promjene stupaju na snagu objavom na stranici detox.hr
  9. Korištenje internet stranice www.mr-eko.hr isključivo je na odgovornost korisnika Frutteria Plus j.d.o.o. se oslobađa svake odgovornosti za štetu koja je mogla nastati prilikom posjete web trgovini Mr.EKO uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa, prekidom u komunikacijskoj liniji, neovlaštenim pristupom, neprikladnim ponašanjem, nemarom i slično, te bilo kojih drugih slučajeva za koje Frutteria Plus j.d.o.o. nije direktno odgovorna Frutteria Plus j.d.o.o.. je oslobođena svake odgovornosti u slučaju okolnosti koje onemogućavaju korištenje detox.hr web trgovine. Uvjeti ovog poglavlja odnose se na sveukupan sadržaj detox.hr web trgovine.
  10. Frutteria Plus j.d.o.o. se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za točnost ili potpunost informacija i sadržaja koji se nalaze na detox.hr stranicama.  Frutteria Plus j.d.o.o. zadržava pravo pogreške u opisu proizvoda i slici proizvoda. Svi sadržaji postavljeni na detox.hr postavljeni su kako bi korisniku / kupcu olakšali izbor prilikom kupovine proizvoda.  Za nenamjerne greške Frutteria Plus j.d.o.o. ne odgovara.
  11. Detox.hr sve materijale, fotografije i opise postavlja na web stranicu u namjeri da korisniku / kupcu olakša odabir prilikom kupovine. Frutteria Plus j.d.o.o. ne jamči da fotografije proizvoda u potpunosti odgovaraju izgledu samog proizvoda. Za moguće nenamjerne pogreške u opisu proizvoda Frutteria Plus j.d.o.o. ne odgovara. Moguće su pogreške u opisu proizvoda ili fotografiji proizvoda, ukoliko proizvođač izmjeni neku od karakteristika ili sadržaj proizvoda. Svi opisi se redovito provjeravaju.
  12. Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (N.N.41/14, 110/15).

Uvjeti prodaje

Uvjeti dostave

Dostava GLS-om – Dostava za narudžbe iznad 300kn je besplatna za područje Republike Hrvatske. Za narudžbe ispod iznosa od 300kn dostava se naplaćuje 30kn. Narudžbe napravljene do 12h radnim danom bit će isporučene u roku od 1-3 radna dana, osim za otoke. Dostava na otoke ovisi o redu plovidbe trajekta.
Ukoliko želite poseban termin dostave detox.hr paketa proizvoda, molimo unesite napomenu kako bismo mogli obavijestiti kurirsku službu GLS o detaljima dostave.

Preuzimanje prozivoda u Frutteria dućanu – Za preuzimanje robe dostava se ne naplaćuje. Robu je moguće preuzeti u našoj trgovini u Zagrebu 

na adresi Ante Topića Mimare 30 tijekom radnog vremena trgovine.

Proces dostave

Dostavu vrši isključivo kurirska služba GLS. Proizvodi su pakirani u kutije za dostavu, kako se proizvodi ne bi oštetili prilikom transporta.
Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te ju kurirska služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

U slučaju da je kupcu isporučen paket s različitim proizvodima od onih koje je naručio, isti ima pravo na isporuku naručenog proizvoda, a ukoliko to nije moguće, kupac ima pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene proizvoda, cijene dostave i naknadu troškova povrata proizvoda, te je dužan vratiti krivo dostavljeni proizvod. U slučaju da  Frutteria Plus j.d.o.o. nije u mogućnosti isporučiti naručene proizvode u navedenome roku, o tome će obavijestiti kupca radi dogovora o novom terminu dostave. U ovom slučaju kupac ima pravo na raskid ugovora.

Prilikom dostave, uz kupljeni proizvod, kupac dobiva sve isprave koje prate proizvod – račun, potvrdu o primitku pošiljke koju je obavezan potpisati. Potpisom na potvrdu o primitku pošiljke smatra se da je proizvod preuzet bez vanjskih vidljivih oštećenja. Roba je osigurana od gubitka u dostavi.
Cijena dostave istaknuta je na stranicama detox.hr i PDV je uključen u cijenu.

Pregled paket proizvoda i vidljivi nedostaci i oštećenja

Kupac je dužan zaprimljeni paket pregledati na uobičajeni način, čim je to po redovitom tijeku stvari moguće (nakon primitka pošiljke bez vanjskih oštećenja), a o vidljivim nedostacima odmah obavijestiti Frutteria Plus j.d.o.o. u roku od 3 dana, u suprotnom gubi prava koja mu pripadaju po toj osnovi.
Kada se pregled izvrši sa obje strane, kupca i  Frutteria Plus j.d.o.o., kupac je dužan primjedbe zbog vidljivih nedostataka priopćiti  Frutteria Plus j.d.o.o. odmah, u suprotnom gubi prava koja mu po toj osnovi pripadaju.

Skriveni nedostaci

Ako se nakon primitka proizvoda od strane kupca pokaže da proizvod ima određene nedostatke, koji se nije mogao utvrditi uobičajenim pregledom proizvoda prilikom preuzimanja proizvoda, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tome obavijestiti  Frutteria Plus j.d.o.o. u roku od 8 dana nakon otkrivanja nedostatka, računajući od dana kada je nedostatak otkrio.
 Frutteria Plus j.d.o.o. ne odgovara za nedostatke koji se pokažu nakon proteka dvije godine od prodaje proizvoda, a kod trgovačkog ugovora 6 mjeseci.

Reklamacije

Povrati

Prije sklapanja ugovora, korisnik / kupac ima mogućnost i obavezu pregledati opće uvjete korištenja detox.hr
Sukladno članku 77., stavak 1. zakona o zaštiti potrošača, korisnik može jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana od predaje robe kupcu bez navođenja razloga. Korisnik nema pravo na jednostrani raskid ugovora kad mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje započinje uz izričiti prethodni pristanak te uz kupčevu potvrdu da je upoznat sa činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora, ako mu usluga bude u potpunosti
ispunjena. Sukladno članku 77., stavak 5. zakona o zaštiti potrošača, korisnik / kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onoga koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode i obilježja robe.

Vraćeni proizvod mora biti u originalnom pakiranju i s deklaracijom, te pripadajućim sadržajem, računom i ostalim popratnim sadržajem koji je stigao do kupca zajedno s robom. Frutteria Plus j.d.o.o. utvrđuje uvjete povrata robe – postotke umanjenja iznosa povrata kupcu uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda. Korisnik / kupac snosi trošak povrata robe.

Pravo na povrat

Frutteria Plus j.d.o.o. ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati korisniku / kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.

Frutteria Plus j.d.o.o.. smatra da korisniku / kupcu nedostaci nisu mogli ostati nepoznati, ako su specifikacije proizvoda napisane u opisu proizvoda.

Frutteria Plus j.d.o.o. ne odgovara za nedostatke, ako su nedostaci proizvoda jasno istaknuti i opisani.

 

U slučaju reklamacije molimo vas da nam javite u roku od dva radna dana od primitka pošiljke. U slučaju povrata robe, kupac je dužan uputiti opravdanu reklamaciju putem e-maila nainfo.frutteria@gmail.com ili broj mobitela 0994581414. Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju kupac ima prigovor, molimo da navedete i broj narudžbe, broj računa i svoje podatke.
Frutteria Plus j.d.o.o će potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor po članku 10. stavka 5. zakona o zaštiti potrošača mora stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja prigovora.

U slučaju opravdanog prigovora, kupac ima pravo na raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu za ispravni, neoštećeni i valjani proizvod.
Frutteria Plus j.d.o.o. će prihvatiti povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je prigovor opravdan te da kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe.
U slučaju opravdanog prigovora, trošak zamjene proizvoda s novim proizvodom u cijelosti snosi Frutteria Plus j.d.o.o 

Kupac ima pravo na prigovor i povrat robe u sljedećim slučajevima:

-isporuka robe koja nije naručena

-isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu.
Molimo Vas da usporedite primljene artikle s računom i ukoliko nešto nedostaje odmah to napomenite Vašem dostavljaču jer naknadne reklamacije ne uvažavamo.
Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (koji se nije mogao otkriti pregledom prilikom preuzimanja) što kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.
U slučaju reklamacije, oštećenja prilikom dostave, pogreške kod prijenosa podataka ili nekog drugog nedostatka, molimo vas da nam se javite u roku od dva radna dana od primitka pošiljke.
Kupac je dužan uputiti reklamaciju Frutteria Plus j.d.o.o. e-mailom na info.frutteria@gmail.hr

Internetsko rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 02. 2016. diljem cijele EU, sporove vezane uz online kupnju je moguće riješiti putem platforme.
(https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage )
To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete podnijeti na gornjem linku.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.